sommaren i mobilbilder

sommaren började med en hel del studenter & baler, främst min fina jonnis! grillkvällar, sol och bad med bra människor i sunne innan sommarlovet tog fart. midsommar och fick träffa en efterlängtad fin vän
 
sen kom sommarens höjdpunkt - BRÅVALLA! 
alltså, det var den sjukaste bästa helgen någonsin. hade det så jävla grymt med mina fina tjejer, såg så sinnessjukt mycket bra musik och träffade massa bra människor, såååååååå bäst tack älskade bråvalla
 
putte i parken lite spontant med jonnisen, grymgrym dag och kväll där och i övrigt massa bra dagar med sol, bad och bästa vännen, himla fint. sunne vattenland hann vi med också, löjligt jävla roligt hahah
 
fryksdalsdansen i sunne, ännu en sjukt jävla bra helg. hade cirkus inga förväntningar alls på helgen och den blev bara så jävla bra. fick träffa mycket efterlängtat folk och hade bara så sjukt skoj!
 
fick äntligen ihop en återträff med fina högstadieklassen - en del av den iallafall, mysmys
sen var det äääääääntligen dags för ispremiär för mitt kära färjestad, följt av första träningsmatchen i arvika. hann med en kväll på hamnfesten också, galet bra eftersom finafina veronica maggio spelade. 
 
har haft en sjuuuukt bra sommar på alla sätt och vis, alla dessa grymma dagar har varvats med jobb och massa sol. kunde inte ha fått det bättre. tack och bock för denna sommaren alla fina människor 

Kommentarer
Postat av: Ellinor Åkeson

Du får ursäkta mitt språk, men jag vet inget bättre sätt att säga det på; DU OCH JONNA BLIR SÅ HELVETES JÄVLA HORSNYGGA PÅ BILD!

Svar: Haha åh men tack fina fina du!
hannasphoto.blogg.se

2014-08-16 @ 15:13:00
URL: http://ellinorchristinahermine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0