8 månader senare....

..så lever jag fortfarande, tro det eller ej! Tappade helt motivationen både till fotograferandet och till bloggen under vårterminen, och därför blev det inget av varken det ena eller det andra tyvärr. Skolan gick åt helvete till och med, men nu, efter en sjukt jävla bra sommar så ska jag försöka mig på en riktig nystart och få ordning på allt här i livet. Fick tillochmed lust att bloggga nu ju hahah. Har faktist fotat litegrann i sommar, så det finns lite att visa upp iallafall :) Vi får väl se om jag orkar blogga mer regelbundet eller hur det blir, men det är fan kul att kunna visa upp bilderna jag tagit på något ställe också! 
 
Här är ett par bilder med min fiiina bästa vän Jonna, som vi tog förra veckan (?) Då vi inte har annat än mobilselfies ihop hahah. Hon är det bästa jag har den här tjejen, alla borde få ha någon som henne. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig, min allra bästa. ♡

2014-08-15 @ 20:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0