skurkar blir till hjältar när ingen säger som det är

 
 
fredag och jag är heeeelt slut. en heldag på gustavsvik + match på det igår har satt sina spår. hade riktigt jävla kul på gustavsvik igår, åkte forsen med linnéa tusen gånger så är öm i hela kroppen & har typ sträckt mig i axeln hahah. matchen igårkväll kunde ju absolut ha blivit bättre dock, så jävla dåligt att tappa 3-0 ledning till förlust..
nu har jag iallafall bara en lektion kvar innan jag åker hem! kommer jobba heeeela helgen verkligen, ikväll, lördag & söndag så jag kommer antagligen inte uppdatera så himla mycket, ska försöka fixa lite nya bilder och komma tillbaka bättre till veckan, lovar hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0