jag lever!

 
bild från förra veckan när sanna, sofie, sandra, linnea & des var här och hade lite spa-mys :') 
 
jag har helt enkelt inte haft lust & tid och då kommer bloggen åt sidan. har den ju för att visa upp bilder och nu när jag inte fotat något speciellt så känns det lite värdelöst att blogga om ingenting haha. Ny skolvecka nu efter en grym helg med både sunne & arvika mârten. underbart att träffa så mycket saknade människor! 
 
till helgen ska jag och sanna till stockholm på fototräffs photoshop-kurs som Philip Engström håller i. En kurs i porträtt-retuschering är det och det ska bli så himla kul! förhoppningsvis ska vi hinna fota lite porträtt under veckan så vi har lite bilder att redigera, hihi. ska fixa till ett inlägg som kommer upp under kvällen när jag är i karlstad och kollar på färjestad-brynäs. bra dag! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0