det här med rubriker ja

 
fixade ellens naglar inför balen, både hon & jag blev riktigt nöjda faktist! 
 
ligger i sängen och ska somna till några avsnitt revenge nu tänkte jag. hade en bra kväll igår, glömde dock bort det där med att äta vilket gjorde att jag svimmade imorse när jag gick upp. helt sjukt. äckligt jävla otäckt iallafall. slog mig inte allvarligt iaf men har ont i hela kroppen nu haha. dagen har iallafall bestått av att va med victor, sen åkt hem till börtan och fortsatt fixa i mitt rum, renoverar och målar om, kommer bli så braaa! iiih. men är heeelt slut nu och satsar på många timmar sömn så jag orkar med jobb imorgon! bilder på alla fina studenter ska jag redigera så fort jag hinner också, kommer inom kort. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0