tävling hos Matilda

tänkte delta i en tävling hos www.matildaengdahl.se, hennes blogg är verkligen en av mina absoluta favoriter, följer den varje dag och hon är så extremt fin & duktig! 
 
iallafall så är temat i tävlingen porträtt, och här är mitt bidrag
från när jag fotade sanna, 
 
priset i tävlingen är ett domän till sin blogg, och det vore fett kul att vinna för att då känns bloggen lite mer pro haha! nej men, det vore kul att slippa blogg.se, och kanske få fler som hittade hit till min skapligt nystartade blogg! 
 
tävla ni också vetja, här finns tävlingen --> http://matildaengdahl.se/2013/february/fototavling.html
 

Kommentarer
Postat av: Sanna Funeland

najs brud det där. på bilden asså ;P;P;P;P;P;PP;

Svar: ah vet, fett najshade tur som fick äran att fota henne ;PPpPPpPPPPPpppp
hannasphoto.blogg.se

2013-02-25 @ 13:36:45
URL: http://photosanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0