everyday post

bild från skolan på matilda häromdan, hoppas du inte dödar mig heh
 
sitter i skolan och har veckans sista lektion, digitalt skapande. vi har fått en uppgift att fota och göra skivomslag, så jag och sanna sitter och planerar våra nu - kommer bli fett najs. har värsta myslektionen, bara vi två som är kvar för alla andra är ute och fotar hahha, lyssnar på lite musik och planerar i lugn och ro, perfekt för fredageftermiddag. sen tar jag tåget till karlstad och jonnisen, kommer bli en riktigt bra kväll tror jag, har saknat henne så. annars blir det en lugn helg, ska försöka fota klart filmrullen i min analoga kamera och kanske få pappa framkalla den, iih. 

Kommentarer
Postat av: surmatilda

Grrrrr

2013-04-25 @ 23:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0