en liten lista

hittade denna småsöta lista på Esmeralda Edenbergs fina blogg och tänkte att eftersom jag inte har något annat speciellt att blogga om så kanske denna är passande, hehe
 
Vad gjorde du klockan 8 imorse?
Jag sov riktigt jävla skönt bredvid finaste Jonna som jag spenderade natten hos.
 
Nämn något som gjorde dig glad igår.
Att få spendera kvällen med Jonnisen. Och fina sms och samtal med otroligt saknade grönvita idioter, åh. 
 
Vad har du druckit idag?
Mineralvatten, kaffe, vatten, kaffe igen, kolsyrat vatten och kaffe igen. 
 
Hur såg du ut för ett år sen?
Hm, ungefääär likadant som nu. Bortsett från att jag inte hade någon hårförlängning; alltså axellångt hår istället. har inga gamla bilder på den här datorn tyvärr, bjuder istället på en oseriös halvgammal bild
 
 
Drömmer du mardrömmar?
Det kan jag inte påstå, minns inte ens senast jag gjorde det. Så det är vääldigt sällan faktiskt, som tur är!
 
Vilken låt spelas mest ur dina hörlurar just nu?
Tror jag har lyssnat på Miriam Bryant's nya album 4 gånger idag. Är heeelt förälskad i varje sekund av albumet verkligen. SÅ BRA!
  
 
Är du kittlig?
JA. Är så kittlig så det är jobbigt på riktigt. Kittlig i princip överallt och jättemycket. Dock har jag faktiskt nästan börjat gilla när nån killar mig i håret, det är ju framsteg iallafall! Kanske håller på att bli botad?
 
Hur många kuddar sover du med?
4. Både här hemma och i Sunne.
 
Berätta om dina sommarplaner.
Oj. Ska antagligen jobba en hel del på samma resturang som jag jobbade förra sommaren. Sen längtar jag efter livemusik så inni, så ska iallafall på Hamnfesten i Arvika, och det kanske även blir PIP för mig iår. Sen blir det ju självklart massa häng med kompisar, ska försöka hinna träffa så många grönvita som möjligt. Och förhoppningsvis massa sol och bad!
 
 
 
När tycker du att livet suger?
Senast jag kände att livet verkligen var värdelöst var när Färjestad blev utslagna. Värsta känslan att varken få se hockey eller träffa alla människor i klacken på flera månader. Sen suger livet även när jag har migrän, när vi får vidriga reflektionsuppgifter i skolan, när man ser något riktigt kul att fota men inte har kameran med sig, när jag har gjort kaffe och inser precis när jag ska dricka det att jag inte har någon mjölk hemma osv osv.
 
Vart finner du inspiration?
Oj, finner sjukt mycket inspiration hos alla fina bloggar jag följer, men även på typ weheartit och tumblr. Sen även hos inspirerande människor som man träffar i vardagen, eller bara saker man ser. 
 
Vilka egenskaper värdesätter du hos andra?
Jag älskar människor som kan bjuda på sig själva, det är det bästa som finns. Sen även människor som kan bli riktigt skrattiga och flummiga. Jag älskar även när man träffar någon som man "bara kan va med".  Alltså någon man kan typ sitta och chilla med, så man inte behöver hitta på något speciellt bara för att vara med varandra. 
 
 
Vad får dig att må bra?
Nya avsnitt från mina favorit-serier, när man får umgås med kåmpisar, familjen, grönvita familjen, fotografering, när vi får en rolig uppgift i skolan till skillnad från alla tråkiga, fina sms och roliga telefonsamtal, sommaren, musik, osv lalala
 
Vem kramade du senast?
Kramade Jonna precis innan jag klev på tåget och åkte hem förut. 
 

 
 
Har du någon fobi? Isåfall för vad?
Är helt sjukt höjdrädd.
 
Vilket ord använder du mest?
Hm, jag har hela tiden perioder när jag använder vissa uttryck av någon anledning. För ett tag sen så satte jag ordet "fett" framför typ allt. "Fett bra" "fett jobbigt" "fett najs" osv, har dock slutat lite med det nu och tror inte det är något speciellt just för tillfället.
 
När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
Hm, den var svår.. vet inte riktigt faktist. När jag lyckas se ett helt avsnitt av The Walking dead utan att bli rädd kanske? haha. Är helt fast i den serien nu, så sjukt bra!
 
Hur ska du tillbringa resten av kvällen?
Klockan är fem i elva och eftersom jag är sinnessjukt trött så blir det nog sängen ganska snart faktist. Åh va skönt det ska bli att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0