utsliten

har varit sämst på att blogga i know, och har inga bilder. jag suger. allt suger. 
 
var hemma från skolan idag eftersom jag fick migrän, på en fkn fredag. ärligt kroppen?! men iallafall så skulle jag egentligen stanna i sunne ikväll och va med ett bra gäng, men åkte istället hem.. har fixat massa i rummet och så, och just nu har jag helt sjukt ont i huvudey och är helt slut men ändå önskar jag sååå att jag var i sunne med resten. jag VET att det skulle göra allt värre och att jag egentligen inte skulle orka, men jag hatar att jag missar det, ärligt. döda mig va jag vill vara där. ska se om jag har några fler eeze-tabletter för isåfall blir det att knapra i sig dem och krypa ner i sängen. riktigt jävla negativt blogginlägg jag vet. förlåt.
 
skulle vilja visa lite vad jag har gjort i rummet, men glömde ju självklart att ta med kameran hem från sunne så det får vänta tills nästa helg, fast då kommer jag knappt va hemma.. jaja. det kommer nån gång, lovar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0