with the sun in my eyes

 
 
verkligen inte haft tid eller lust för bloggen på senaste, därav frånvaronnn
men tänkte försöka ta tag i den nu under lovet iallafall. här är två bilder från i torsdags, när jag & sanna fotade grannens hästar i finaste solnedgången. har haft en helt sjukt bra början på påsklovet. sanna följde med till börtan i torsdags när vi fick lov, sen på fredagen drog jag till karlstad, bodde på hotell, var på hockey och festade med alla grönvita, underbart. igår var jag också ute med ett gäng sköna människor. idag har jag dock jobbat, fett tråkigt men nu har jag ett helt ledigt lov framför mig. enda jag har planerat är att träffa kompisar, chill som fan. nu ska jag iallafall få lite välbehövlig sömn, natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0