back in school

bild från en uppgift i Estetisk Kommunikation, haha!
 
tillbaka i skolan den här veckan efter att ha haft en veckas sportlov, det känns dock inte som vi hade lov utan bara som en lång helg typ.. aja, tillbaka till rutinerna nu iallafall och dygnet är åt rätt håll, ändå rätt skönt på något vis att ha lite ordning igen haha! samtidigt som jag självklart hellre vore ledig. 
våren börjar komma & slutspelet i hockey kör igång nästa vecka = det går bra nu 
blir så sjukt mycket piggare av att det är ljusare om dagarna och aningen varmare, helt jävla underbart
 
men iallafall så har jag inte fotat något nytt alls, så har inte mycket att blogga om.. återkommer helt enkelt när jag har något jag vill lägga upp hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0