en lista såhär när det är nytt år osv

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Började gymnasiet & flyttade till Sunne till min fina lägenhet!
 
 
Hur har ditt 2012 varit? Lite både och ändå, har varit både glad och ledsen men mest positivt tror jag ändå!
 
Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Ja, varför inte?

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? Hm, kommer inte på något speciellt datum, men det är väl fina kvällar med fina människor, ett gäng hockeymatcher och lite sånt jag minns ;)

Vad är din största framgång 2012? Känner verkligen att jag blivit bättre på fotograferingen, skäms nästan lite över hur jag fotade innan, hahhaha!

Bästa köpet?  hm, är jävligt nöjd med min hårförlängning, så sjukt najs när man inte kan få långt hår! :D

Vad spenderade du mest pengar på? antagligen kläder & smink och sånt, vardagstjaffs

Gjorde någonting dig riktigt glad? vänner & familj, färjestad, sen fanns det ju speciella människor vissa tider som gjorde mig extra glad! 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? mycket svensk musik ändå, typ Norlie & KKV, Ansiktet, Panda da Panda och sånt!

 

Vem har du umgåts med mest? hm, har gått lite i perioder, så kan nog inte säga EN person.

Bästa minnet från 2012? Oj, jag vet inte?

Hur många kysste du? ingen aning, hahaha

Har du haft ett förhållande under 2012? Ja, ett.

Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013? ska ta vara på dagarna lite mer, göra sånt jag blir glad av. ska utan tvekan åka till LLA oftare, där trivs jag. 

Favoritprogram på tv? pretty little liars & the vampire diaries, i guess

Största musikaliska upptäckten? ingen speciell, JBs Believe album <3

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? 50mm objektiv till kameran, såååå nöjd med det!

Vad gjorde du på din födelsedag? var i skolan & hade uppdragsdag haha, sjukt kul! & sen åkte jag på hockey med mamma & brorsan, Elitseriepremiär mot håve!

Vad fick dig att må bra? fina vänner, hockey, promenader med världens bästa hund

Vem saknade du? min älskade morfar, sån otrolig saknad. <3

De bästa nya människorna du träffade? de jag kommit närmst klassen, & min fina Amanda. 

Det bästa du har åstadkommit i år? De sista fotograferingarna är jag sjukt nöjd med!

Vad vill du säga till dig själv inför 2013: ta vara på dagarna och gör sånt som är kul, det är värt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0