best night of my life

måndag morgon tog jag, thea, mamma & theas mamma carina, tåget till stockholm. vi var framme runt halv två, käkade lite snabbt och åkte sen ut till globen för att köa tillsammans med alla andra med ståplats parkett. efter tre timmars väntar blev vi insläppta. väntade från 6 till halv 8, då ett halvkasst okänt förband körde tre låtar. sen blev det ännu mer väntan innan justin äntligen klev på scenen strax efter 9. då glömde man direkt hur ont man hade i benen och hur trött man var. justin var helt sinnessjukt bra och det är lätt bästa kvällen jag har varit med om. alla låtar var underbara. filmklippen mellan låtarna gav en rysningar och nästan tårar. det var sån sinnessjuk stämning och han kunde inte ha varit bättre. jag är så nöjd över att äntligen ha fått se min fina idol. älskade justin. 
 
bjuder på några fruktansvärt dåliga mobilbilder.
 
 
 
hittade denna bilden på en facebook-sida. någon tog alltså denna under sista låten, god. va fin han är!

Kommentarer
Postat av: Väggblomman.

Kim är Bambi ute på hal is som betjänt på hotell Indigo. Det är strängt förbjudet att peta på hotellgästers saker, utnyttja hotellrum för eget bruk och smita in med hjälp av all-kortet som endast får användas i nödlägen. Men vad gör man när man är så fy-helvetes-kissnödig att Gud gråter blod och glassen på serveringsbrickan smälter?
Kim gör något hon sent får ångra...eller?

Nyfiken? Läs mer:
BelieveThis.blogg.se

2013-05-01 @ 17:47:24
URL: http://believethis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0